Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Alexandra Ekdal - 13 februari 2010 21:38

Jaha, dagen började med att jag gick upp kvart i 1.. Duktig som jag är ;) Sen så vid halv tre körde jag ut Mikael, Kevin och Wilma till Kevin och Wilmas farmor och farfar. Sen åkte jag och handlade tacos grejer *MUMS*. Sen åkte jag ner till rusta gick där inne och luffade tills det stängde sen gick jag ut i bilen och satte mig där och lufffade tills mamma hade slutat. Sen åkte vi hem. Sen vid 7 tiden gjorde vi tacos och sen låg jag i matkoma tills klockan va kvart i åtta då jag va tvungen och köra ut till Veddige och hämta dom. Men då tyckte Ulla, deras farmor att jag skulle komma in och sitta där och tjöta. Tror dom är ganska så senila eller nått. För det va nog tredje eller fjärde gången dom frågade hur jag hade det i Marocko. Så satt där i typ 45 minuter sen gav vi av oss hemåt. Och nu sitter jag i soffan och kollar på Dum & Dummare !! Vilket är ganska tråkigt. Så snart funderar jag på att lägga mig och kolla på Las Vegas ;)

Fast lite chokladhjärtan hade varit gott :D

Nej nu ska jag inte skriva mer här =) Bara te att kommentera om ni undrar nått :)

Puss på er   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards