Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Alexandra Ekdal - 5 februari 2010 13:39

För det första är jag VÄLDIGT glad att bloggen funkar igen!!

Hade världens värsta dröm i natt.. Jag drömde om att vi va på fest hos min morbror och Bobby va med. så när vi skulle gå och lägga oss. Så började han prata med mig. Det första uppfattade man inte men sen så tyckte han att det va dags för en paus i vårat förhållande. Och jag började stor lipa. Lipade i flera dagar efter åt och sen skickade han sms och fråga hur jag mådde, gjorde inte direkt så man mådde bättre.

Men sen ringde mobilen och då vaknade jag! TACK GODE GUD för det!! En dröm som jag antar ingen tjej vill vara med om. Jag vill aldrig det igen..

Nu till nått helt annat :D

Fick alla mina filmer och boxar idag :D

  

Halsbanden köpte jag igår :D Och resten fick jag idag ;) I Like :D

Så i helgen blir filmhelg ;) Moahaha :D Fast älsklingen kommer få damp på mig om jag ska ligga och kolla på film hela helgen :D hehe (A)

    

Min nya Orkide :) mycket fin tycker jag :D

Men just nu sitter jag och kollar på Aladdin med min älskade syster Wilma :)

Hörs kanske senare :) Puss på er så länge  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards