Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Alexandra Ekdal - 2 februari 2010 23:56

  Nehe, det kanske är dags att sova nu?! Transformers går fortfarande =) Så får la kolla färdigt på den och sen sova lite :) I morgon ska jag nog ner till stan efter att jag har kört mamma till jobbet. Och beställa lite bilder :D B.la Från studenten. men måste kolla fotoalbumen först så jag inte bestället kopior ;)

Så ska jag köpa paket till mamma med , det är la inte värt att glömma ;)

Ne nu ska jag sova. Saknar min älskling 


  

Av Alexandra Ekdal - 2 februari 2010 21:30

Hejhej.

Detta är nog min tredje blogg på ett halv år och detta va lätt den enklaste :)

Men ni kan ju gå in på http://alexandraekdal.blogg.se där finns lite tidigare inlägg från tex. Marocko :) Finns även mer bilder på http://alexandraekdal.bilddagboken.se .


Till dagens inlägg.

Det är totalt snökaos ute. Ska ta kort och lägga in här i morgon. Usch och fy säger jag bara >.< Vi har ganska så mkt snö om man säger så..


  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards