Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Alexandra Ekdal - 9 februari 2010 19:35

Idag har jag kollat på Las Vegas sen klockan 2 :D Hur jävla bra får en serie vara egentligen?! :P Är iofs bara inne på andra skivan men jag har ju sätt den innan ;) Josh Duhamel får MER än gärna hälsa på hemma hos mig ;) Nemas problemas :D

  Jag köpte nya skor igår :D SJUKT SNYGGA tycker jag ;) men det är ju för att jag är sånn ;) Moahahah =D



  

Idag var jag och mamma hos morfar och satte upp gardiner.. Mamma hittade gardiner med detta jävla tyget :O Hur jävla fult är inte det :O 

Mamma: Dom är ju as moderna.

Jag: DOM ÄR SKIT FULA :O 


Jaja. Idag kom jag på en ny grej ;) Orkar man inte gå ut till tvättstugan eller inte har en torktummlar eller what ever och man behöver torka skor snabbt och lätt.. Då använder man en HÅRTORK :D


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards