Alexandra Ekdal

Direktlänk till inlägg 1 januari 2015

2014 - året som gått del 3

Av Alexandra Ekdal - 1 januari 2015 19:00

Nu drar vi sista 4 månaderna från 2014!


September:


Folkrace mek inför Pekka Power racet i Fjärås där man även skulle tävla ;) Gick la så där bra. Blev 5a i B-finalen.

  

Sen blev det även en tävling i Skene med och sen va denna säsongen slut. Tröttnade på det när det inte gick för fem öre!

Jag har inte ens bilder från den tävlingen än ;) Men det va inte mycket att se :P


Senare i september blev det även en tripp till Stockholm för att kolla på Speedway Gp på Friends Arena =) En mysig helg i Stockholm helt enkelt =D

           

En lycklig kille på Speedway :D


Oktober:


Lillprinsen fyllde 3 år och han fick så klart massa lego!

  

Vi körde Lagtävling i Dals och blev 2a i B-finalen :D Tydligen ingen bra bild därifrån ;)


Sen Va det barndop för lilla Noel oxå :)

 

  

Vi bokade en shopping resa till London , eller ja vi har bokat boende och musikal iallafall ;) Flygresan kvar :D

Å vad jag längtar till den resan måste jag säga :D Nu blir det till att spara massa pengar så man kan göra massa kul i år :) Ska se om jag kommer på en lista över vad jag vill göra i år ;) Nu över till november.


November:
En ganska trist och tråkig månad. Men jag och Frida åkte över Hallandsåsen till Helsingborg för en dag med shopping och god mat :D Och så blev det :D

   


Sen en kväll blev det käk på Harrys med Malin och Matilda =D Sjukt god mat och god efterrätt :D

   


Passade Kristoffer så hans föräldrar kunde få lite tid för sig själva ;)

 


Dags för barndop nr 2 och 75 års firande .

Tindra skulle döpas och morfar fyllde år. Så det blev en stressig dag. 

   

 December:

Vi hade vår årliga glöggkväll hemma hos Matilda :D Det va mysigt men blev inte kort av nån anledning ;) Haha. Kanske för att vi har gått i från att vara 13 styckten till 5 ;) Blev lite konstigt faktiskt MEN det va lika mysigt ändå =)

Julafton firade vi först hos pappa m. familj och sen åkte vi till min morbror dit mamma m. familj kom och även morfar och Janets mamma..


                                       

Nu blev det ju värsta bildbomben från Julafton men det är för att jag har varit för lat för att göra ett eget inlägg om julen ;)

Och juldagen spenderade vi hos Bobbys föräldar med hans syskon och familjer.

         


Nyår , igår, va vi hos Kristian och Jenny :) Vilket var mycket trevligt :) och god mat =)
Nu ska jag slå ner hövvet i soffan  och kolla färdigt på filmen, detta har typ tagit hela dagen :P
I och med att jag är rätt dålig på att blogga så kan ni följa mig på Instagram: AlexandraEkdal :) Där händer lite mer än vad det gör här ;) Kan ju försöka ändra på det kanske ;) Puss på er och Gott Nytt År :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Ekdal - 14 mars 2015 16:59

Haha va  hemskt det lät, men det är faktiskt så att jag har bestämt mig för att flytta min blogg nu. Den kommer hamna på Nouw.com istället. Just för att denna bloggportalen står stilla i utvecklingen och man får inte respons från ägarna. Så ja. Dags ...

Av Alexandra Ekdal - 13 mars 2015 20:21


Nu har jag läst ut andra delen av trilogin Åttio Dagar. Det står på omslaget att "Du som gillade Femtio Nyanser kommer att älska.." Fast det borde stå tvärt om ;) För dessa är bra men femtio nyanser är BÄST! För denna serien är råare och har ett hård...

Av Alexandra Ekdal - 13 mars 2015 17:38

En fredag när man fått gjort mycket är en bra fredag :) Jag har ju typ ALDRIG varit ledig en fredag så det är lite extra skönt faktiskt ;) Så idag har jag varit i Kinna å hämtat passet, handlat i Skene, storstädat hela lägenheten. Spisen har kommit ...

Av Alexandra Ekdal - 13 mars 2015 10:14


God morgon på er :) Idag blir det en snabb sväng till Kinna för att hämta pass och handla . Funderar på vad man ska laga för god mat idag när våran nya spis kommer! Fattar ni hur lycklig jag är just nu! Väntat 5(!!!!) veckor på en ny spis och nu komm...

Av Alexandra Ekdal - 12 mars 2015 19:20


Hej på er :) ligger i soffan å kollar på SOS sommar. Dagen började med spa med tjejerna , vi va på strandbaden och det va bra :) Det va olika stationer man gjorde och det va mysigt men det mysigaste va ju helt klart relax rummet med eldstaden :) där ...

Ovido - Quiz & Flashcards