Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 25 januari 2015

Av Alexandra Ekdal - 25 januari 2015 19:31

Asså gud! Min mage döööör snart.. Idag har jag bakat semmelwrap. Årets stor händelse typ ;) haha. Men med tanke på att vi inte gillar mandelmassa i detta hushållet så vi tog nutella. Guuuuud va sött det blev. Och mäktigt är det oxå.
Men jag vet inte. Jag har ju aldrig gillat semlor men dessa gick ner. Men nja. Blev ju bättre med nutella iaf ;)
Nu ska vi glo på O.C :))

Av Alexandra Ekdal - 25 januari 2015 17:13

Kul rubrik va ;) haha. Hej på er. Hoppas ni haft en mysig söndag i snön. Här är det fortfarande massa snö, alltså ca 10 cm snö. BLÄ! Jag är inget fan va snö alls. I december är det helt okej att det snöar men nu är det januari och det kan sluta nu.. Denna söndagen har bestått av städning och bakning. Jag har bakat den nya succen semmelwrap =D Sen har vi dock inte provsmakat ännu men det blir en lite twist. Visar sen. 


Igår kollade vi ju på Teenage Mutant Ninja Turtles :) Den va sjukt bra tyckte jag. Men jag älskar den typen av film. Den va både lite spännande och man skrattade rätt ofta och ja. Den borde man verkligen se. 

Handlingen:
Mörka skuggor kastar sig över New York då Shredder och Fotklanen kopplat ett hjärngrepp över allt från poliser till politiker. Sköldpaddorna måste tillsammans med journalisten April O'Neil och hennes kameraman Vernon Fenwick rädda staden och stoppa Shredders lömska planer. Filmen utspelar sig 2014, men innehåller även tillbakablickar till juli 1999 då April var liten flicka.

 

Jag typ älskade turtles när jag va lite, kommer ihåg att jag hade en mugg med på. Den gick sönder dock annars hade jag haft kvar den än ;)

Nä nu ska jag vända på pommesen som är i ugnen =D 

Puss

 

Bild från google..

Ovido - Quiz & Flashcards