Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 24 januari 2015

Av Alexandra Ekdal - 24 januari 2015 20:23

Hej på er :)) hoppas ni har haft en trevlig lördag i snökaoset? Snöstorm e nästan att ta i men det va inte långt i från.
Va har jag gjort denna snöiga lördag då? Jo, jag och Frida hade bestämt sedan ett tag tillbaka att vi skulle åka till Göteborg idag.
Och som sagt sist vi va i Göteborg spöregnade det och va typ översvämning överallt.
Men idag va det istället snöstorm! Hahaha. Det slår aldrig fel. När vi va i Helsingborg så blåste det rätt mycket. Som sagt det slår aldrig fel.
Vi började med att leta upp en affär som vi trodde skulle sälja Victoria's Secret och det tog ungefär 40 minuter å hitta den butiken. Sen när vi väl hittade den så va det typ bara lotion och mistarna som fanns där.. Sen tog vi typ världens omväg så man va lagom frösen när man kom in där.
Sen fortsatte vi shoppandet och käkade lunch på pizzahut! Väldigt gott faktiskt.
Hittade så klart massa fint på indiska, allt utom det jag va ute efter ;) men så är det väl alltid. Sen hittade jag ett par byxor på Gina med :))

Nu e jag hemma hos min kärlek å ligger å kollar på film. Den nya Teenage Mutant Ninja Turtles ;) mina idoler sen jag va lite ;))
Lite bilder från dagen.
Mobilbilder i "världsklass"? ;))

Nu ska jag fortsätta kolla på film! Puss och kram

Ovido - Quiz & Flashcards