Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 30 januari 2015

Av Alexandra Ekdal - 30 januari 2015 17:07

Jag e vrålhungrig. Men maten står i ugnen och är snart klar. Idag blir det ostgratinerad nachochips med tacosfärs :) och dip till det, sjuk god fredags mat :)

Inte bra att gå hemma. Har märkt nu senaste veckan att jag har ätit alldeles för lite för sen på kvällarna, nu snackar vi 23-00 tiden så har jag känt att jag har varit hungrig. Men går inte upp och äter. Jag äter liksom bara 2 gånger om dagen. Frukost/lunch och sen middag vid 17-18 typ. Å det är det enda jag äter. Så på ett sätt ska det bli sjukt gött å börja jobba igen och äta på mer regelbundna tider!
Men det bästa är att jag inte små äter massa ;) vilket jag alltid gjorde innan.. Dags å duka!
Puss
Mm yummie!!

Av Alexandra Ekdal - 30 januari 2015 15:23

Mycket prat om orkideer just nu. Men det va inte så farligt som jag trodde. Dock planerade jag om de som jag hade hittat ohyra på. Så nu är det klart. Skurade hela köksfönstret med :) så nu har jag landat i soffan och ätit mellis. Senare blir det matlagning och antagligen mer slapp i soffan :P Känner inte för att göra så värst mycket just nu. De kommande två dagarna är så gott som fullbokade så ja, lite slapp i soffan förtjänar jag ;)
     


haha snyggat att man ser allt vårat skärp som står utanför oxå :P Måste nog ta tag i det snart och åka å slänga allt :P

Nu ska jag gå igenom och skriva in folkrace kalendern i telefonen och sen skicka datumen till min käre far ;)

Puss så länge :)

Av Alexandra Ekdal - 30 januari 2015 11:49

Halloj. Fredag, igen :P Sitter och går igenom en gammal extern hårddisk med massa gammal musik på. Typ sånt man lyssnade på för 6-9 år sen ungefär :P helt galen gammal musik faktiskt. Sånt jag inte har lyssnat på sen dess typ ;) Haha.. Bland annat Botten Anna ;) Ska se om jag kan fixa lite nya ringsingler till telefonen. Tycker dom som ligger inne är så jäkla tråkiga :P så det är ett projekt idag. Sen blev det att plantera  om orkideerna och skura köket. 

Så det blir min roliga fredag ;) och nu är det bara 3 dagar kvar innan man börjar jobba igen. Dock bara 2 dagar i veckan i 3 veckor. Men bättre än inget ;) haha.
Måste forstätta om jag ska bli klar idag. Hörs säkert sen :) Puss

Så här ser det ut hos oss!

 

Ovido - Quiz & Flashcards