Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 28 maj 2014

Av Alexandra Ekdal - 28 maj 2014 22:20

Jaha, 1 timmes över tid idag. Har folk verkligen inget bättre för sig när det är fint väder än att gå å handla?!
Jaja. Det blir nog bra.
Nu är jag hemma å har packat om, duschat och krypit ner i sängen och tänkte sova innan klockan ringer igen :( närmare bestämt 05.50 :/
Men man kan se de positivt oxå, så här tidigt har jag inte varit i säng på evigheter känns de som.
Får väl pussa lite på sambon oxå för jag vet fan inte när jag kommer hem igen :'( åh asså fy fan va jag längtar tills detta är över! 4,5 vecka kvar.. Om nu allt går som de ska. de ger sig. Suck. E man dum som ger sig in i leken så får man leken tåla, right?
Men det känns hemskt att jag å bobby knappt hinner ses nu för tiden. Men vi får väl igen den i guess.

Ja och igår gick ju allt å helvete. Kom INGEN VART i garaget, fick inte gjort någonting vettigt..
När det va som värst så va det dåliga besked, irritation och som grädden på moset så kommer "The winner takes it all" med abba.
Ni kan ju inse vilken dålig parodifilm mitt liv är just nu. Ingen film man vill se ;)
En rolig grej dock va att jag skrev till M&C att mitt liv är som en parodi. då skriver dom att dom gärna hjälper till å sätter ihop motorn å låda å allt va de va. Så skickade jag en bild på motor. Och båda två bara "Va fan är det där?" Jag bara det ni två sa att ni skulle greja med ;)
Hahaha! Så jag ville inte riktigt ha deras hjälp längre ;)

Nä nu måste jag försöka sova! Puss på er <3

Min älskade lillebror! Vi hade mysfrukost idag <3

Ovido - Quiz & Flashcards