Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 27 maj 2014

Av Alexandra Ekdal - 27 maj 2014 01:06

Det har väl varit en intressan dag med mycket diskutioner om valet.
Men jag kan säga att jag står för det jag har skrivit i inlägget under till 110%. Och nu kan vi lämna de bakom oss, eller jag gör det iallafall.

Kvällen har bestått av ihop sättning av motorblock! Å jisses vilken räcer de kommer bli, när det väl e klart ;)
Men det blir nog toppen ska ni se. Imorgon är det mer montering som står på schemat, men först på schemat står det jobb 7-16. Så ja. Det lär bli en lååååång natt imorgon med. Folkrace e kul! Tur man börjar 11 på onsdag. Kommer sova hemma i mjöbäck då iallafall. Ingen mening å åka hela vägen till varberg, plus att jag hinner pussa lite på sambon innan det är dags att fortsätta mekandet på torsdag blir det väl tror jag.
Ja ni förstår ju, så här kommer det vara i ca 1 månad till ;/
Tur man har en sambo som oxå håller på med folkrace säger jag ju bara.

Nähä hörreni. Nu måste jag sova! Gött med 5 timmar sömn iallafall, och kin kropp å knopp behöver 10 för att vara utvilad .
Puss och kram!

Ovido - Quiz & Flashcards