Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 9 maj 2014

Av Alexandra Ekdal - 9 maj 2014 21:20

Tja! Läget med er? :) Jag e galet trött. Redan liksom, varit ledig i 3 dagar och bara jobbat 1 nu ;) Ska ju jobba hela helgen oxå. Plus att vi ska på en "kvällskryssning" eller va man ska säga, det är imorgon kväll. 


Idag har jag jobbat hela dagen. Jag och Charlotte har varit på killsidan hela dagen och dagen har gått såååååå fort! Bara älskar när dagarna rinner iväg. Helt underbart. Sen åkte jag hem och diskade och väntade på lillabusfian Jonna som skulle komma hit. Så dom va här vid halv 6, så gick jag och Jonna ner till affären och handlade. Sen gick vi hem och gjorde i ordning pizzadegen. Sen fick hon måla lite innan det va dags att baka ut pizzan och göra i ordning den. Så käkade vi och hon fick glass. Sen märkte man att hon blev tröttare och tröttare. Så ja, hon va väl inte den gladaste tjejen på jorde just då. Men nu e hon hemma hos sig och jag har fått städat undan lite. Ska snart krypa ner i sängen och kolla klart på Let's dance finalen =) Hejar faktiskt på Benjamin , först hejade jag på Kenza men hon åkte ju tyvärr ut. Så nu e det Benjamin. 


Imorgon är det som sagt jobb 6-15 sen hem snabbt som attan, duscha,  göra sig i ordning och åka till Göteborg. Får bara inte glömma kamerna, då blir jag nästan ledsen.  Så den får jag inte glömma!


Nu ska jag kolla klart på detta =) Hörs en annan dag =) Puss<3


Idag är det exakt 2 månader sedan denna bilden togs! TA MIG TILLBAKA!!!!!   

 

Ovido - Quiz & Flashcards