Alexandra Ekdal

Alla inlägg under april 2014

Av Alexandra Ekdal - 9 april 2014 10:42

Hej på er. Kan ju börja detta inlägget med en fråga. Vart tog våren vägen?!?! Bara för att jag har varit ledig en del nu det sista så ska det bli skit väder. Igår regnade det från ena hållet idag från andra. Ska det regna nerifrån imorgon eller?

Just nu sitter jag å scrapbookar och kollar på Private Practice. Måste nog göra frukost nu så jag inte svälter ;) det vore ju dumt.

Ikväll ska jag till garaget å sen hem till mamma. Å imorgon ska jag hem igen. Ska se om jag hittat massa ostar så jag kan höra makaroner och ost i helgen ;)
Ska bli kul å pröva ;)

Nu käkar jag frulle och ska fortsätta scrapbooka ;)
Puss

Av Alexandra Ekdal - 7 april 2014 09:58

God morgon. Eller nja. Regn ute oxh en bil jag inte kan köra! Precis så jag ville börja denna veckan. Så nu måste jag packa ihop och sen måste jag gå till bobbys jobb och hämta hans bil . Så ja jag måste göra mig i ordning nu och ta ett paraply å börja traska upp å hämta den.
Satans bil! Så trött på den!

Nu måste jag dra. Puss

Av Alexandra Ekdal - 6 april 2014 21:55

Shit va skönt det har varit att gå i pyjamas HELA dagen , det va sjukt länge sen jag gjorde det. Gött har det varit iaf ;) har suttit i soffan hela dagen oxå. Men har fått gjort en hel del scrapbooking med :)
Jag gör väldigt "simpla" album på ett sätt men jag som inte är så mycket för plotter så tycker jag simpelt är snyggt.
Födelsedagskort och sånna grejer kan det vara lite over the edge, men i album tycker jag all fokus ska ligga på korten och inte på dekoren runt om.
Men så länge jag e nöjd right ;)

Nu har jag bäddat ner mig i sängen och ska snart sova! Ska bli gött för jag e galet trött. Så god natt och sov så gott!
Puss på er!

Av Alexandra Ekdal - 6 april 2014 19:35

Tjosan. Jag håller på å scrapbookar för fullt! Har hållt på med bara new york bilderna i ca 5 timmar , så gott som nonstop! Men jag fick ihop det. Nu är det bakgrundsbilder som ska in, så jag får se hur länge jag orkar ;) ryggen börjar ta stryk nu efter ca 7,5 timme. Sen fortsätter vi på tisdag efter jag har städat ;)
Så ja så mycket har jag gjort idag :P

Av Alexandra Ekdal - 6 april 2014 11:28

Jaha, redan april och jag har inte uppdaterat på typ en vecka. Men  jag har jobbat hela veckan och verkligen inte haft någonting att skriva om. Så ja jag tänkte typ sammanfatta veckan lite snabbt nu. Jobb, simmat, jobb, sovit, ätit.. Ja typ så ;) 

Igår va vi nere i Laholm. Började med ett stop i Halmstad, Biltema rättare sagt :P  Sen åkte vi vidare till Laholm och kollade på folkrace hela dagen. Det va inte så värst varmt men jag började inte frysa innan det absolut sista typ.. Så det va ganska gött ändå. Vet inte om jag fick så mö insperation ändå. Hade det bara varit fint väder hade det varit ännu bättre. Men lite mer inspo än innan .. 


Jag vet inte , men hade typ en dålig dag igår eller nått. Humöret vandrade verkligen upp och ner. Man kan inte ha bra dagar alltid ;) 

Fick inte med några bilar hem igår. Både bra och dåligt i guess, hade vi inte lagt bud hade vi varit hemma så mycket tidigare, vi va hemma 9 (!!!) igår kväll.. Åkte 8 hemifrån på  morgonen. 

Hade vi fått bil hade sambon blivit glad. 


Nu sitter jag och kollar på Twilight och bloggar. Va faktiskt riktigt länge sen jag såg den. Så tyckte det va dags att se den nu ;) Ska scrapbooka lite idag. Orkar inte göra nått mer.

Mr Bobby hade ställt klockan så jag vaknade typ 8. Sen va jag tvungen att ta en powernap mellan 8,50-9,30 typ.. Men är fortfarande trött. Så det blir slappdag idag. Städa kan jag göra på tisdag. Då är jag ändå ledig. Jobbar bara i morgon. Sen ledig tisdag, onsdag och torsdag. Tumme upp! Jobbar dock fredag-söndag sen ;)


Nä nu ska jag dra fram alla grejor tänkte jag :) Hörs kanske sen :)

Puss

Den hade suttit fint nu!!!

 

Ovido - Quiz & Flashcards