Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 27 april 2014

Av Alexandra Ekdal - 27 april 2014 20:41

Seriöst jag tänkte precis skriva februari. Det är inte vidare okej. Men dagen har varit mer än okej. Eller rättare sagt hela helgen har varit mer än okej.

I fredags efter jobbet så handlade jag lite. Sen fick vi middagsgäster, Bobbys föräldrar, hans syster och hennes dotter. Det bjöds på tacogratäng, sallad, chips och bröd. Å det gick hem hos alla, hoppas jag :) Sen la jag huvudet på kudden och somnade ganska fort.

Igår jobb 6-15. Dagen gick rätt fort trots mitt lilla frispel på morgonen. Så gick dagen fort och det underlättar ju en HEL DEL när man har goa arbetskamrater. Det gör typ 80% av jobbet. Efter jobbet blev det till att skynda sig hem, duscha göra sig i ordning och åka igen. Så åkte vi ner till pappa där han bjöd på grillat med potatisgratäng och massa goda tillbehör. Det va sååå gott. Sen stt vi och tjötade till klockan va 20.15 ca. Då åkte vi vidare. Skulle hem till min morbror och hämtade grejer. Slutade med att vi satt och kollade klart på speedwayen från Polen, #Euorsgp , som va slut vid 22. Sen hämtade vi grejerna och åkte hem :) så det va en perfekt lördag kan man säga. Desto segare att gå upp idag.

Hängmattan hos pappa! Lööööve it. Nästan så jag skulle kunna tänka mig att bygga ut altanen bara för att kunna k   öpa en sån ;) köper en sån när vi köper hus istället ;)


Idag va det inget roligt att gå upp vill jag lova. Men upp kom jag och trött va jag. Dagen idag har gått lite seg vid vissa tidpunkter. Men man tog sig igenom dagen ganska bra ändå. Och efter lunchen gick vi ut och käkade mjukglass. Yummie !! Mjukglass med chokladströssel ;)


Sen när jag kom hem så tog jag en powernap på typ 20 minuter. Så skönt. Sen startade Bobby grillen och jag skulle försöka göra twisted mac and cheese. FLOPP! Det va inte alls så gott som på Hard Rock Cafe, så dom får sköta det i fortsättningen.


   


Min VS Hard Rock Cafe !


 

Nu ska jag slappa lite innan det är dags att gå och lägga sig.
Puss och kram!

Ovido - Quiz & Flashcards