Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 17 april 2014

Av Alexandra Ekdal - 17 april 2014 10:20

Då va påskhelgen här. Och jag jobbar så gott som hela påsken. Bara ledig påskafton ;) så jäkla gött.. Första påskafton på flera år som jag e ledig. Så vi ska fixa altanen i helgen för det ska ju bli fint väder :)

Idag är det jobb som gäller. Till stängning. Har telefonen idag så ja jag e väl hemma vid midnatt kanske ;) närå. Vi är ju så jävla bra så vi fixar väl ut kunderna på nån halv timme - 45 minuter skulle jag tro . Någon som läser som har tänkt åka dit?!

Det är sjukt skönt att inte behöva stressa till jobbet idag. Ligger i soffan å kollar Private Practice. Men måste strax åka. Ska handla lite innan. Jag å Charlotte hittade en kokbok med massa hamburgare ich texmex mat! Måste bara ha den!
Så nu ska jag slänga ihop nån slags lunch och sen åka :) börjar inte innan 11.15 idag ;)
Gött!

Ha en bra dag! Puss på er :)

Ovido - Quiz & Flashcards