Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 20 april 2014

Av Alexandra Ekdal - 20 april 2014 21:10

God kväll :) hoppas ni har det gött, jaf ska snart gå och lägga mig. Blir väl till å kolla på nån film. Antar jag :)

Jag har suttit och dekorerat New York albumet typ hela kvällen. Så snart är det klart. Då kan jag börja på Miami ;) sen blir det nog banemej ett med Key West och sista dagarna i Miami :)

Idag på jobbet så skulle jag köra ut lite kläder. Helt plötsligt kommer det en studsande person fram till mig och ja, man va ju inte direkt med på det så hjärtat hoppade över ett slag. Sen ser jag att det är Nea och det va ju inte så förvånande att det va hon som kom stutsande ;) det va typ sjukt länge sen vi sågs. Så snart ska vi ta en fika :)

Imorgon e det jobb igen. Då är det ordinarie dag , men tur är så jobbar matilda samma tid som mig , så det kan typ inte bli långtråkigt ;) beror iofs på vad vi ska göra ;)

Nu ska jag snart dra mig till sängen :) puss och kram <3

Bild från igår :)

Av Alexandra Ekdal - 20 april 2014 16:40

Igår va det påskafton. Shit va tiden går. Snart är det väl midsommar oxå ;)

Igår så fixade vi en del ute. Bobby skurade altanen och jag klippte bort massa dött i rabatten ;) Och det blev sån sjuk förändring. Så nu ska bara möblerna ut och sen får vi se om vi målar eller inte. Tror inte vi gör det. Men vi får se. Möblerna ska ut iallafall. Satte ju aldrig ut dom förra året så i år ska dom ut. 


         


Som sagt,det blev lite skillnad =D Det blev så sjukt bra. 

Sen efter det så gjorde vi oss i ordning för lite påskfirande hos Bobbys föräldrar, med hans syskon med familjer. Så vi va där typ hela kvällen.


Nu sitter jag och väntar på att köttet ska bli klart och sen potatisen :) Sen ska vi äta =) Grillat med hasselbackspotatis och kantarellsås :)


Hörs snart :) 
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards