Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 21 april 2014

Av Alexandra Ekdal - 21 april 2014 21:45

God kväll på er:) måndag idag , kändes som söndag men det är nog mest för att vi aldrig brukar jobba 9-18 på vardagar. Idag stod jag och galgade HELA dagen. Skulle egentligen till kassan kl 13 men vägrar sitta där om det inte är nått å göra vilket det inte va. Hade dock inte matilda stått på lätt med mig så hade jag nog gått till kassan iallafall för det är så sjukt tråkigt och stå å galga utan mina favvisar ;) då står man mest å räknar kläderna men idag gick det fort som satan. Vi fick upp ca 6,5 pall med kläder och det är MYCKET! En vanlig dag kanske man får upp 2-3 om det är normalt med folk = inte för mycket och inte för lite folk = ha och göra ;)

Så man va ju hemma i tid idag :) skönt. Plockade undan lite och sen hade Bobby gjort mat, fläskfile gryta med bacon och ris till.
Gott!

Har även gjort klart Mew York albumet och börjat sortera Miami bilderna. Blir liiite mer pussel för att fylla ett helt album. Men känns dumt att försöka få med Key West hemt plötsligt och sen bara göra ett halvt till resterande Miami. Så jag ska pyssla lite med det imorgon. Ska även diska, städa och tvätta imorgon. Så har lite å göra imorgon.

Nu ska jag dyka in i min bok. Hörs en annan dag :) Puss :)

Hade kunnat ta en av varje maträtt ;)

Ovido - Quiz & Flashcards