Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 30 april 2014

Av Alexandra Ekdal - 30 april 2014 21:50

Ligger helt plattfall i soffan och är döööö trött.. Kollar på Pearl Harbor.
Ja denna veckan har det varit full rulle. I måndags va jag i Ullared och träffade Nea. Handlade och sen åkte hem å diska å grejade.

Igår började dagen med jobb 6-15. Handla en grej jag givetvis glömt. Sen åkte jag till varberg och träffade en som köpte hårfärg som jag la ut på Citiboard. Åkte till hajen å handlade. Sen hem till Anders m fam. Grillade, käkade, busade med min favvo! Sen när det va läggdags för Stoff, efter vi hade åkt rutchkana och lekt med vattenslagen, så gick vi ner till garaget å började greja. Så nu e det lite små pill kvar. Va hemma ca 00.40 Då kom det en lite glad vovve som skulle mysa och klappas å gosas med. Så det va ju bara å göra. tog 2 alvedon och somnade väldigt fort.

Upp idag kl 7.45, mamma tyckte det va sent, började 9. Jobbat hela dagen. Hem packa om alla grejer, tog fram folkracekläderna plus vagnboken. Duscha och käkat. Å nu ska jag snart gå och lägga mig. På söndag ska jag sova lääääääänge! För då kommer jag vara helt dö!

Så nu säger jag god natt och sov gott! Puss

Ovido - Quiz & Flashcards