Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 11 juni 2010

Av Alexandra Ekdal - 11 juni 2010 22:23

Jaha, idag är det ett år sen man satt hela klassen samlad och käkade smörgåstårta och drack champange! Mycket mycket trevligt måste jag ju faktiskt säga! Det va våran första "klassfest". Fan va man, på ett sätt, saknar skolan! Det va så fritt på nått sätt!

Så för att fira lite så kommer här 2 bilder ^^,

Av Alexandra Ekdal - 11 juni 2010 15:56

Nu har vm börjat. Vilket betyder mkt tjöt och annan skit! Orka med VM finns det seriöst nått tråkigare?!?!?! Skaffa en egen kanal till den skiten så alla VM-HATAR kan kolla på 4an (om man nu tycker den kanalen är nått att ha) ! En sak är säker! Jag tänker inte ens kolla på det 1 minut om jag så skulle få 1 miljon för det!

Av Alexandra Ekdal - 11 juni 2010 14:12

Jaha, fredag idag. Och jag ska vara barnvakt. Mikael kommer hem idag och Mamma sluter sent. Och jag åker inte till älsklingen innan i morgon. Ska jobba i morgon med :) och söndag. Så ska jag vara hos älsklingen och mysa sen ^^, Men som sagt, vad ska man hitta på i kväll tro?

Ovido - Quiz & Flashcards