Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Alexandra Ekdal - 7 juni 2010 19:41

Nu har jag bakat, gjort i ordning i köket. Det blev en after eight kaka med kokos ;) den ser helt mupp ut men den e säkert as god ;) Kladdig som fan, så det gick fan knappt att vispa med elvisp. Smeten vad god iaf :D

Av Alexandra Ekdal - 7 juni 2010 13:12

Idag är det ingen rolig dag! Vaknade först tjugo i 7 för att jag fick leveransrapport till Bobby. Så skickade han sms. Sen somnade jag om. Vaknade klockan 10. Satte på Mamma Mia och datan. Kollade lite på datan. Gick upp typ halv 12. Upptäckte att det regnade ute. Så jävla tråkigt. Så kom jag på det att jag ska baka. Så ska göra det sen iaf. Blir en After Eigth kaka;) Typ kladdkaka :P Så nu har jag duschat och kollat färdigt på Mamma mia ;) Asså man kan inte tröttna på den filmen så är det bara :D Ska kolla på Twilight och sen New moon tänkte jag. Får se va dagen har att erbjuda. Eller så blir det american pie filmerna ;) Film dag blir det idag iaf :)

Ovido - Quiz & Flashcards