Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Alexandra Ekdal - 1 juni 2010 22:22

Idag har jag jobbat hela dagen :) Från 11-20,25 ;) Lite över tid är gött. Sen hem och kolla på SUPERDUPERMEGAJÄTTESPÄNNANDE Desperate Housewives :D:D:D SÅÅÅÅÅÅÅÅ SJukt bra :D Längtar redan till hösten. Det sjuka blir väl att det börjar säkert när jag och Nea är i Tunisien. DÅ BLIR JAG SUR! Det kan jag lova !! Men det ger sig :D Som sagt längtar redan. Sen vill jag ha säsong 6 av grey's anatomy så jag kan komma i kapp där med!! Höhö. Men nu ropar sängen så det är la bästa att gå upp och lägga sig ;) Jobb i morgon. Fick mer jobb nästa vecka med :D detta kan inte bli  bättre :D Tror jag ;) Jo det kan det, om jag blir fastanställd :D Då trivs jag ^^, Höhö. Men men. SOm sagt. NU sängen och tagga till Skene på lördag :D GE mig lördag nu?!?! Söndag blir det med Folkrace med lilla syster och kanske lillebror :) OM han vill så klart :)


Natti natti.


Xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards