Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Alexandra Ekdal - 3 juni 2010 23:16

Så då va bilen klar till Skene, det enda som återstår är iofs en väldigt lång lista. Men det mesta går fort. Börja dagen med att åka till jobbet, handla lite mat inför skene, jobba, hem lasta av vävves bil, plocka över grejerna till min, lasta min, in och tanka dunken, ta ut pengar, hem till pappa, sova. Och upp halv 5 för att åka till Skene vid kvart över 5 ;) Så det är en del att göra innan ;) Men det löser sig nog!!

Nu ligger iaf jag i min säng och kollar på Srucbs :P Snart sova!

Pusselipuss<3

Av Alexandra Ekdal - 3 juni 2010 15:52

Det är nog fan den bästa filmen som finns. Skratt och tårar får man in ;) jag vet, jag är en lipsill när det gäller filmer men det är sant!

Men en sak jag måste säga är att: Sky i mamma mia, är inte så värst över snygg. Men när dom sjunger Lay all your love on me. Asså han e såå SJUKT Snygg!


Men nu är det paus i filmen för jag måste hämta mina älskade små syskon :)

Sen ut till garaget :) Pusselipuss<3

Av Alexandra Ekdal - 3 juni 2010 12:05

Idag är jag LEEDIIIIG :D Kollade precis på Eclipse trailern OCH JAG VILL SE DEN NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Men men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge ;)

Idag blir det måla, ställa framvagnen och kolla bromsarna ;) Sen e bilen klar :D blir en väldigt intensiv helg ;) Jobba i morgon till stängning. Sen hem och lasta av Vävves bil och lasta min. Sen vara i skene klockan 6. Och vara där hela löragen. Hem och lasta av min och lasta vävves. Sen blir det folkrace på söndagen med lilla Wilma :) Och kanske Kevin om han vill. Men det får vi se ^^,


Dags att göra sig i ordning och åka och handla ;) Idag blir det sallad med vitlöksbröd och kyckling :D Mumma ;)

Ovido - Quiz & Flashcards