Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 27 februari 2014

Av Alexandra Ekdal - 27 februari 2014 06:05

Goood morgon! Ovanligt pigg måste ja ju säga att jag är , av nån anledning ;) somnade jättefort igår. Det va ju skönt. Sen vaknade jag till vid 10 över 3. Somnade om och vaknade när klockan ringde :) så nu har jag fått i mig en apelsin, sen tog det emot. Får äta på flygplatsen sen. Så nu har jag 20 minuter dö tid innan Bobby kommer och hämtar mig vid 20 över 6 å ska köra mig till älvsered där jag ska ta bussen till ullared så hämtar Charlotte mig där :)

Så ja, spendera dagen på div flygplatser och flygplan :) så räknar man svensktid så börjar resan vid 7 tiden och vi är framme i USA vid halv 12 i natt. Så det blir en låååång dag!

Ja så mycket mer har jag inte å säga just nu :) ska börja terra Bobby om 5 minuter ca ;) så han hör telefonen.
Puss på er <3

Ovido - Quiz & Flashcards