Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 10 februari 2014

Av Alexandra Ekdal - 10 februari 2014 23:29

Nähä. Dags å sova.. Klockan ringer 8.45 imorgon , hur ska de gå?! Imorgon e det spa och restaurang besök med massa goa vänner som gäller :)
Har legat å kollat massa designer på hur mina naglar ska bli.. Tror jag har bestämt mig på ett ungefär ;)

Men nu ska jag sova, så puss och god natt å dröm sött <3

Btw, 17 dagar kvar!! #usa #newyork #miami #keywest ;)

Av Alexandra Ekdal - 10 februari 2014 20:23

Hej finisar :) ligger i soffan mätt å belåten, å trött.. Det blev 60 längder á 25 meter idag när jag va å simmade. Sen va jag å handlade. Å är sjukt trött nu.
Till middag idag blev det biffar, potatismos och kokta morötter :) gott..

Så nu ligger jag å kollar på "Dum & Dummare" eller Morgan och Ola-Conny.... Asså så dåliga som dom e på engelska är ju bara pinsamt.. Helt galet.. Å hur kan man tycka att Globen e mäktigare än operahuset i Sydney? Nu har jag inte varit i Australien men Globen är ju inget att komma med tycker jag.. Då tycker jag BigBen och London Eye e mööö mäktigare än globen..

Antar att alla tycker olika, men på riktigt.. Jag tycker ju London e sååå mycket finare roligare än Stockholm.. Jaja. Hoppas New York och Miami bräcker London med hästlängder ;)
Tror inte de blir svårt..

Av Alexandra Ekdal - 10 februari 2014 13:02

Tjena mittbena. Vad gör ni? Jag har råkat landa i soffan, jag som skulle städa. Men ska strax göra det. Iallafall dammsuga av och plocka undan. Orkar inte ;) sjukt tråkigt å städa, speciellt när man bara går hemma ändå. Håller på å tvätta. Så ska jag dammsuga av och sen åka å simma. Sen hem å laga mat ;)
Idag blir det köttbullar å potatismos :) så jag får väl sätta fart nu :)

Nån frivillig som kommer hit å städar? ;)
Puss.

Ovido - Quiz & Flashcards