Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 22 februari 2014

Av Alexandra Ekdal - 22 februari 2014 22:08

Klar med allt "grov" arbete med Ws album. Nu e det bara historian och dekoration kvar :) men det tar vi i morgon.
Nu ligger vi å kollar på Cosmopolis med Robert Pattinson.
Hoppas den e bra :) det återstår å se .

Nä hörreni. Vi hörs imorgon.
Puss och god natt!

Av Alexandra Ekdal - 22 februari 2014 17:40

Snart måste jag göra mat. Börjar bli hungrig. Håller på med wilmas album och har kollat på 2 filmer till.
Så nu är det snart dags å laga mat. Blir hamburgare ;) smidigt & gott.

Sen ska jag ta en låååång go dusch med ansiktsmask ! Ska bli skönt!
Puss <3

Av Alexandra Ekdal - 22 februari 2014 13:18

Asså ärligt , necessärer är äckliga! Iallafall mina. Hittade massa fina på VS. Nu har jag slängt massa smink jag har haft sen jag va typ 13-14 år . Plus att jag har slängt min enda foundation jag har ägt, men den va mer i vattenformat än foundation konsistens ;)

Jag har packat så gott som allting :) nu har jag bara typ "skönhetsgrejerna" kvar ;)
Sitter å kollar på Moulin Rouge å ska röja lite här så kanske man får gjort lite idag iallafall :) tråkigt väder så jag stannar inne idag :)

Hörs sen :) puss

Av Alexandra Ekdal - 22 februari 2014 10:43

God morgon finisar :) hur mår ni? Jag vaknade för en stund sedan och känner mig lite trött ändå ;) huvudet vakande till när Bobbys klocka ringde i morse.. Han e på kurs i Trollhättan?? Tror ja de va ;) så jag e hemma helt själv idag. Men jag har ju lite å göra så det lär gå rysligt fort ändå.
Har startat tvätten. Och ska snart klä på mig å börja på necessären innan jag ska äta, brukar ju äta frukost vid 11.30-12 tiden typ ;) så jag e inte så hungrig just nu.

Matilda skickade på facebook igår att hon ligger å kollar på Victoria Secrets hemsida. Å då kände jag att jag med ville det, å det fanns ju hur mycket fint som helst! Hittade en necessär jag bara måste ha! Eller rättare sagt hittade 2. Å sen massa bhar som va jättefina! Nu ska det bara passa oxå ;) det är väl där skon kan klämma ;) hittade ett linne med som är jätteoranget med texten PINK i knallrosa paljetter. Åhh!! 5 dagar kvar sen kan vi banimej shoppa :D lääääääängtar !!

Nä dags att dra sig ur sängen. Puss :)

Ovido - Quiz & Flashcards