Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 17 februari 2014

Av Alexandra Ekdal - 17 februari 2014 22:03

Då va måndagen över och ja, det ar varit en bra dag :) fick ju städat av snabbt som attans. Så vid 12.10 så va det ju dags för frukost/lunch sen efter det har jag suttit å scrapbookat heeeela dagen. Alltså från ca 12.30-21.30 Med pauser för att laga mat, gå på toa och sträcka på ryggen. För det är inte det mest ergonomiska för ryggen å sitta böjd i alla dom timmarna!
Men nu har jag gått å lagt mig. Så nu ska jag läsa massa bloggar, spela candy crush och farm hero saga, vilket jag förresten hatar! Men spelar ändå! Kan lätt spela upp 30 liv på 15 minuter!!

Jaja :) hörs imorgon. Och imorgon e det sista "dejten" med Matilda å Charlotte innan vi åker :D 10 dagar kvar idag ;)
Puss och kram. Dröm sött <3

Av Alexandra Ekdal - 17 februari 2014 15:46

Asså har galet tråkig fantasi när det kommer till mat just nu.. Har ingen aning om va vi ska äta idag..
Har ni några tips? Inga konstiga fantasi rätter nu..
Hmmm.. Får försöka hitta på nått.. får höra med sambon när han kommer hem från jobbet :)

Detta hade varit gott, men ställer mig inte å gör egen pasta!

Av Alexandra Ekdal - 17 februari 2014 12:33

Monday once again. Vakande flera gånger nu på morgonen av massa sms. Pappa började med att skicka sms 06.35, farmor vid nio och sen min gudmor vid 10. Då va det bara till å vakna . Så nu har jag storstädat hela lägenheten. Har disken kvar men tar det ikväll istället. Å tvätten får vänta till helgen. Har inte så mycket tvätt plus att jag ska packa i helgen så det är bättre å tvätta på fredag så jag har allt rent . Lever ju ändå bara i mina mjukisbyxor just nu :O stackars Bobby ;)

Nä så nu har jag hela dagen på mig å göra vad jag vill typ :)

Så nu ska jag göra vad jag vill :) börja med att tömma mitt minneskort på kameran.. Puss :)

Ovido - Quiz & Flashcards