Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 28 augusti 2013

Av Alexandra Ekdal - 28 augusti 2013 20:30

Hej och god kväll :) hoppas ni har haft en bra dag.. Det har min. Har haft fullt upp hela dagen :) vaknade vid nio av att jag fick sms. Min andra lediga dag och andra dagen jag får sms tidigt! Imorgon stänger jag av vibrationen och ljudet. Sen kom mamma hem med färska frallor :D super gott.. Efter det la vi ut lite grejer på citiboard, typ som blocket fast gratis att lägga ut annonser.. Gjorde klart det, gjorde mig i ordning och åkte upp till willys. Sen vidare till gekås där jag mötte upp Ellen för lite shopping och fika :) alltid lika trevligt.
Hem, plocka upp allting, fixa i ordning och städa.. Hur skönt som helst så slipper jag göra det imorgon ;) det enda som e kvar i morgon är 2/3 maskiner tvätt :) så tänkte kjag skulle scrapbooka lite i morgon :) va typ mega länge sen jag gjorde det :)
Nu sitter jag i soffan och bara slappar med sjukt ont i svanken >.< är fortfarande stel i nacken efter smällen och körningen i Laholm i helgen. Jag fick planterat nya blommor idag med :) dom andra va ganska döda ;)

Igår åkte jag ner till Varberg. Först till mamma å hjälpa henne med annonser, sen fika med Carro, Ninis och Wilma på Lorensberg. Riktigt mysigt va det å nästan precis när vi skulle gå så kom Linda så fick träffat henne en snabbis :) det blir lätt att tiden springer iväg innan man hinner ses igen, men det är väl så med det vuxna livet. 3 nästan 4 månader sen jag g dom sist. Ni förstår ju! Sen blev det till att åka ut till kusin m. familj. Å tjöta lite med dom. Skulle tvättat folkracebilen men fick hjälpa de otekniska å fixa deras telefoner istället ;)

Nu ska jag fixa med lite annat sen ska jag krypa ner i sängen. Börjar bli bra trött nu nämligen.
Puss å hej :)

Ovido - Quiz & Flashcards