Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 10 augusti 2013

Av Alexandra Ekdal - 10 augusti 2013 22:21

Kan ju börja med att jag somnade som en stock efter förra inlägget ;) sov i 1,5 timme, fattar inte riktigt va det har varit med mig idag. Sjukt trött hela dagen å har ändå sovit hur bra som helst i natt med. Men men, kroppen behövde la det efter denna jobb veckan!
När jag väl vaknade till liv så åkte vi till Fia , Junior, Jonna å Izzy och grillade å hade allmänt trevligt :) så tack för en trevlig kväll :)

Nu är vi hemma och har landat i sängen å ska kolla på The dark knight rises. Har fått vikt tvätt, hängt tvätt, plockat in disken å laddat tvättmaskinen ;) så lite effektiv har jag varit iaf ;)
God natt, morgon dagen går i fixandets tecken! Vårat kök ska bli färdigt ;)
Möbelmässigt ;)
Puss

Av Alexandra Ekdal - 10 augusti 2013 22:20

Kan ju börja med att jag somnade som en stock efter förra inlägget ;) sov i 1,5 timme, fattar inte riktigt va det har varit med mig idag. Sjukt trött hela dagen å har ändå sovit hur bra som helst i natt med. Men men, kroppen behövde la det efter denna jobb veckan!
När jag väl vaknade till liv så åkte vi till Fia , Junior, Jonna å Izzy och grillade å hade allmänt trevligt :) så tack för en trevlig kväll :)

Nu är vi hemma och har landat i sängen å ska kolla på The dark knight rises. Har fått vikt tvätt, hängt tvätt, plockat in disken å laddat tvättmaskinen ;) så lite effektiv har jag varit iaf ;)
God natt, morgon dagen går i fixandets tecken! Vårat kök ska bli färdigt ;)
Möbelmässigt ;)
Puss

[Bild]

Av Alexandra Ekdal - 10 augusti 2013 14:25

Nu har vi kommit hem från Sjänevad :) mysigt att gå där men guud vad varmt det va å mycket folk med.. Hittade ingenting speciellt mer än det vi egentligen åkte dit för, å det är ITALIAN köttfärskrydda! Den e så god , och vi använder den alltid när vi gör köttfärsås ;) synd bara att swn tog slut på typ ett halv år, knappt det.. Så nu köpte vi 2 burkar ;)
Sen köpte vi:
Kanderade nötter
Mjuk kola
Marknads godis
Remmar
Frukt
Och varsin munk ;)

Så ja, nyttigt? Nej. Gott? Ja ;)

Nu ska jag ta en powernad, å sen försöka orka göra nått!

Ovido - Quiz & Flashcards