Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 11 augusti 2013

Av Alexandra Ekdal - 11 augusti 2013 19:44

Nu har vi landat i soffan efter många om och men :) vi ska kolla på Johan Falk - Kodnamn Lisa.. Får väl se om den e bra. Inte läst någonting om den, men alla säger ju att Johan Falk är bra så :)

Det känns att vi har vädrat idag för nu är det kallt i hela lägenheten, men samtidigt friskt! Mysigt att ligga under en filt i soffan! Det är bara de tända ljusen som saknas :)
Ha en trevlig söndags kväll :)
Puss

Lite gott så här på kvällen. Plommon, biggaråer, vindruvor och lite marknadsgodis ^^,

Av Alexandra Ekdal - 11 augusti 2013 16:13

>.< såååå kul! Eller? ;)) jaja, det är bara å göra. Har lovat mig själv en sak, å det är att sluta att gnälla över att saker är tråkiga att göra för vet ni vad? Hur jävla tråkigt det än är så blir det inte gjort utav gnäll! Så det är bara till att göra :) då blir ju livet i sig så mycket mer positvit :)

Har inte fått gjort färdigt i köket idag heller, så ja, får la se när man orkar ta tag i det. Fick flyttat runt lite i förrådet men där är massa pantflaskor som måste pantas, sen har vi inte fått ut trädgårdamöblerna i år heller och dom är lite i vägen. Men möblerna är klara så det är bara grejerna som ska in :) men jag orkar nog inte göra det idag /: vi får se. Tröttnade på de innan.
Nä nu ska jag hugga tag i dammsugaren så man kan gå här på golvet utan å få panik ;)
Puss

Av Alexandra Ekdal - 11 augusti 2013 11:30

Haha :) nä jag vaknade vid kvart övet 10, men ändå, klockan är inte 12 å då är det faktiskt bara morgon ;) sitter i sängen å väntar på att min macka ska tina så jag kan käka sen åka upp till getås å hämta grejer, sen händer här förhoppningsvis saker ;) tvätten är startad å som sagt, ska strax käka frulle :)

Kikar säker in senare :)
Puss
Nyvaken å nada smink ;)

Ovido - Quiz & Flashcards