Alexandra Ekdal

Alla inlägg under september 2013

Av Alexandra Ekdal - 20 september 2013 12:25

Nu är vi i Jönköping och färden går mot Stockholm där vi ska vara hela helgen :) Speedway och fira min födelsedag, kan ju bara inte bli bättre :D
Kommer troligtvis inte uppdatera vidare mycket , men ska försöka uppdatera er :) hoppas på en liten shoppingrunda imorgon, men vi får se vad som händer. Men det blir nog toppen :)
Puss på er och trevlig helg :D

Av Alexandra Ekdal - 16 september 2013 21:38

Ligger i sängen å kollar på Overhaulin efter att ha varit ledig idag. Har varit hos bästa Saada och gjort naglar så man är fin i helgen när man fyller år och ska till storstaden :) Träffat Linnea idag med, det va inte igår man träffade henne :) det. Va trevöigt.. Ikväll har jagninte gjort nått mer än lagat mat och plockat undan :)
Imorgon e det jobb och sen tjejmiddag hos Linda :)
En trevlig vecka står på schemat :) ska bli skönt att komma hemifrån i helgen , slippa tänka på allt å bara vara :)

Nu ska jag fortsätta kolla på tv.
Bytat header oxå ;) tyckte det va dags :)
Puss och god natt!

Av Alexandra Ekdal - 16 september 2013 13:02

Vaknade 10.40 efter att ha vaknat 2 ggr tidigare.. Trodde först B hade försovit sig, men han låg inte i sängen så va tvungen att kolla va klockan va då va den 06.39 Vände på mig å somnade om. Vaknade till 08.40 ca å tänkte nä, tidigt. Så det va gott med sovmorgon!
Nu ska jag strax hoppa in i duschen för att sen åka till Falkenberg å göra naglar :)

Så ser min lediga dag ut :)
Puss på er :)

Av Alexandra Ekdal - 14 september 2013 20:53

Ligger i soffan hos mamma å saknar min finaste där hemma <3 knappt träffats på flera dagar, typ god morgon å god natt, inte mer än så /: så i morgon blir det lite söndagsmys ^^.
Jobbar dock till 18 i morgon, känns inte super pepp, men gott med sovmorgon!

Jobbat 6-15 idag så jag e bra trött. Sen va det kalas för farmor som fyller 70 nu i veckan :)
Gjorde ett kort till henne å jag blev riktigt nöjd :)

Själva kortet, det rosa och det silvriga pappret e från panduro.
Det blommig och det rutiga är från Scrap it Up.
Kakpappret från Scrapbooking mässan i Göteborg.
Blommorna är beställda från internet :)
Smilyn från gekås tror jag :)

Blev riktigt nöjd faktiskt :)

På kalaset så gjorde Olivia, min halv syster, en frisyr på mig ^^,

Nu ska jag nog tacka för mig, är som sagt grymt trött.
Så puss och god natt !

Av Alexandra Ekdal - 12 september 2013 23:10

Ligger nu i sängen efter en jättemysig kräftkväll, får ju kalla det de i med att alla i fråga satte hur man kan ha en kräftskiva en torsdag.. Men det va jättemysigt! Vi käkade först, paj, sallad , kräftor och räkor! Va hur gott som helst..
Sen spelade vi Utan tvekan.. Sjukt kul spel där man inte får säga ja, nej eller tveka.. Å harregud va vi skrattade! Man satt å tänkte så hjärnan blödde och likt förbannat svarade man fel .. Sjukt kul va det. Sen blev det efterrätt, kladdkaka och citronsorbet ! Såå gott.. Sen bytte vi om och hoppa ner i bad tunnan! Aldrig badat tunna innan, men sjukt gott vare! Tyckte dock det va lite för varmt i luften, men helt undebart för huvudet å själen, bara sitta där med goda vänner å må toppen!
Så det va en väldigt lyckad kväll. Kvalitetstid mitt i veckan.. Det borde folk pröva på. Varför alltid en helg för? Vardagar går minst lika bra.

Nu ska jag sova.. Upp å jobba i morgon.
Puss å hej.

Lägger in lite mer bilder efter helgen. Fullt upp i helgen! Puss

Av Alexandra Ekdal - 11 september 2013 17:32

Fy fan va det är äckligt å panta flaskor å burkar! Luktar ju fan å är kladdigt som satan! Så jävla äckligt, tur det va bra tim-peng på det ;) urk.. Tog typ en timme med.. Upptäckte att det va innan jul jag pantade sist, för det va massa julmust flaskor kvar :O så ni förstår ju själva..

Sitter på skorpinonen å väntar på pizza för det är jag värd idag !
Puss

Av Alexandra Ekdal - 11 september 2013 12:24

Hej hej. Har knappt vaknat än ;) jo, vaknade 11.20 men har just ju endast gått upp för att lägga ansiktsmask, ska strax hoppa in i duschen. Sen blir det lunch?! Ska ner till skene sen å handla räkor och lite annat gott till morgondagens kräftskiva ;)
Ska bli trevligt :) så ska vi bada tunna med :D aldrig gjort det så det ska bli kul..

Hörs senare :) puss <3

Av Alexandra Ekdal - 10 september 2013 19:14

Pasta carbonara ;) sååå gott, sååå smidigt å sååå mättande! Så nu ska man bara orka ta sig ur soffan å diska klart så man slipper det i morgon.. Måste städa av här i morgon, sen åks och handla, göra kladdkaka å lite annat! OM jag inte är så effektiv å får gjort de mesta idag ;) men då får jag banimej sätta fart :)
Har lite annat å fixa i morgon med :)

Puss så länge..

Ovido - Quiz & Flashcards