Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 23 september 2013

Av Alexandra Ekdal - 23 september 2013 21:42

Är helt slut i kroppen. Så trött. Så jag ska strax gå och lägga mig å kolla på fast & loud ;) gas monkey garage .. Sjukt roligt garage program ..

Kvällen har gått riktigt fort. Vilket är helt underbart när dom gör det! Va p babykorgarna de 4 sista timmarna å tiden rann iväg, helt sjukt.. Men underbart, 5 jobbdagar kvar denna veckan å onsdag e det massage och fixa hemma som gäller! Har inte haft orken att städa på as länge .. Så här e rätt sunkigt /;

Nu säger jag puss och god natt !
Bild från helgen!

Av Alexandra Ekdal - 23 september 2013 09:53

God morgon! Sovit gott? Det har jag, utan tvekan.. Skönt att vara hemma i sin egen säng men sängarna på hotellet va gudomliga :)
Här kommer resten av bilderna från mobilen :)

Vi tryckte in alla karlar i baksätet den sista biten .. Såg enna trångt ut ;)

Högen med ben efter alla revben dom åt ;)

Speedway :D

Dags för fyverkerier ;) mäktigt!

Sitter å väntar på att dom ska komma tillbaka från baren å då kommer dom med en drink till mig , som va från mamma ;) gott vare ;)

Det är tydligen jobbigt att åka bil ;)
Skönt å vara hemma iallafall :)

Nu ska jag ärta frukost och sen åka till jobbet. Puss på er :)

Ovido - Quiz & Flashcards