Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 28 september 2013

Av Alexandra Ekdal - 28 september 2013 21:30

Nästan iallafall. Blev inte så sent som jag trodde.. Halv nio slutade jag idag. Å börjar 7 imorgon. Men det blir nog bra :) choklad, cola å en rysare så ska jag nog slockna snart ;) Dont be afraid of the dark, tror jag den heter :P med Katie Holmes, och hon e ung, så den e nog rätt gammal.

Man kan säga att det har varit fullt ös , halvt medvetslös idag >.< helt slut i kroppen! Så nu blir det verkligen slappa!
Puss och god natt!

Av Alexandra Ekdal - 28 september 2013 09:48

Hej på er :) hoppas allt är bra :) jag börjar nog bli förkyld /: känns inte som att det är rätt tidpunkt om man säger så.
Nästa helg skulle vi eventuellt åkt till Vimmerby, men dom fick inte köra, så det blir speedway mys hemma istället :) funderar på lite räkor å kräftor å nån go paj :)

Idag är det jobb som gäller, verkligen hela dan, 11-20 /: tur man bara har en sån tid än så länge ;)

Nu ska jag slappa en stund till innan jag ska åka.
Puss på er.

Ovido - Quiz & Flashcards