Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 10 september 2013

Av Alexandra Ekdal - 10 september 2013 19:14

Pasta carbonara ;) sååå gott, sååå smidigt å sååå mättande! Så nu ska man bara orka ta sig ur soffan å diska klart så man slipper det i morgon.. Måste städa av här i morgon, sen åks och handla, göra kladdkaka å lite annat! OM jag inte är så effektiv å får gjort de mesta idag ;) men då får jag banimej sätta fart :)
Har lite annat å fixa i morgon med :)

Puss så länge..

Av Alexandra Ekdal - 10 september 2013 16:18

Äntligen hemma igen! Nu blir det riktig slappis eftermiddag.. Ska kolla på film medans B är i garaget å sen blir det pasta carbonara ^^, sjukt gott.. Helt slut efter denna dagen å natten så ska pigga upp mig med lite jordgubbar å ananas :)

Av Alexandra Ekdal - 10 september 2013 06:29

Ååååh va jag bara vill gå å lägga mig igen! Sovit sjukt dåligt i natt. Snurrat 110 varv i sängen, varit varm, tagit av mig täcket, frusit, tagit på det. Hållt på så heeela natten.
Så ska man jobba hela dan på det >< tur man e ledig i morgon. Då blir det till å stänga av allt va alarm m.m Heter.

Nu måste jag dra, vill inte möta några älgar på vägen! Plus att de e becksvart ute :O
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards