Alexandra Ekdal

Direktlänk till inlägg 25 december 2010

Julhelgen =)

Av Alexandra Ekdal - 25 december 2010 21:14

Nu e det jul igen nu e det jul igen och julen är redan över :)

Ne men nästan. Igår va det julafton. Vaknade runt tio ungfär myste med älsklingen och sen åt vi frukost och sen öppnade vi paket, det jag fick vägde som fan xD Började fundera på va det va, sen såg jag att det va en matlåda som innehöll 600 kronor i 1-kronor, 10-kronor 20-lappar och 50-lappar. Lite pengar så jag kunde köpa ett WII :D och Bobby fick Medal Of Honor Limitid Edition =) Sen åkte vi ner till morfar och kollade på Kalle Anka och hans Vänner och sen åt vi mat, skinka, sås, potatis och ärter och morötter :D Gott som fan :D Sen öppna vi paket, fick 600 kronor av min morbror, Janet och Morfar =) Sen åkte vi hem till mamma, där fick vi ännu mer paket =) ett toastjärn och en micro ^^, Moahahaha =) Underbart =)

Sen idag (juldagen) åkte vi till pappa där fick vi oxå paket, en matberedare/stavmixer :D Oxå bra att ha =)


Sen åkte vi till Borås, där det va total kaos.. Gick in på Media Markt vi skulle köpt ett Wii men då va dom slut där, Så fick gå in på OnOff där hade dom ett rött Wii som jag ville ha :D Så köpte det där och sen åkte vi till hemma kväll och köpte filmer, så totalt köpte vi nog 13 eller 15 filmer tror jag det blev ;) och så köpte vi godis så klart ;) efter det så åkte vi till Kinna och käkade pizza . Efter det åkte vi till MM och handlade lite mat. Sen hem , koppla in Wiiet och sen satte vi oss och spela :D Ojjojjojjj ;)

Ägde Bobby på Bowling ;) Moahahahahö. Första omg vann jag med 174-166 och andra omg vann jag med 193-192 ;) Jag är så jävla bra ;)

Nu kollar vi på The Hottie & The Nottie tror jag den hette :P


Tingting och god fortsättning :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Ekdal - 14 mars 2015 16:59

Haha va  hemskt det lät, men det är faktiskt så att jag har bestämt mig för att flytta min blogg nu. Den kommer hamna på Nouw.com istället. Just för att denna bloggportalen står stilla i utvecklingen och man får inte respons från ägarna. Så ja. Dags ...

Av Alexandra Ekdal - 13 mars 2015 20:21


Nu har jag läst ut andra delen av trilogin Åttio Dagar. Det står på omslaget att "Du som gillade Femtio Nyanser kommer att älska.." Fast det borde stå tvärt om ;) För dessa är bra men femtio nyanser är BÄST! För denna serien är råare och har ett hård...

Av Alexandra Ekdal - 13 mars 2015 17:38

En fredag när man fått gjort mycket är en bra fredag :) Jag har ju typ ALDRIG varit ledig en fredag så det är lite extra skönt faktiskt ;) Så idag har jag varit i Kinna å hämtat passet, handlat i Skene, storstädat hela lägenheten. Spisen har kommit ...

Av Alexandra Ekdal - 13 mars 2015 10:14


God morgon på er :) Idag blir det en snabb sväng till Kinna för att hämta pass och handla . Funderar på vad man ska laga för god mat idag när våran nya spis kommer! Fattar ni hur lycklig jag är just nu! Väntat 5(!!!!) veckor på en ny spis och nu komm...

Av Alexandra Ekdal - 12 mars 2015 19:20


Hej på er :) ligger i soffan å kollar på SOS sommar. Dagen började med spa med tjejerna , vi va på strandbaden och det va bra :) Det va olika stationer man gjorde och det va mysigt men det mysigaste va ju helt klart relax rummet med eldstaden :) där ...

Ovido - Quiz & Flashcards