Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 7 december 2010

Av Alexandra Ekdal - 7 december 2010 22:02

Nu i kväll har jag varit hos min morbror och vi har grejat i vårat "förråd". Mö skit men mycket som är bra att ha oxå =D En väldans massa bra att ha :D

Vi fick fixat så att det går att gå in där, tagit bort bärarmarna från drivaxlarna och lagt i ordning allting =) Sjukt gött. Så nu kan man iaf gå där.


Ne nu ska jag krypa ner i sängen, för i morgon blir det jobb 7-15 =) Sen hem och byta gardiner och julpynta :)

Så natti natti på er folket =)

Av Alexandra Ekdal - 7 december 2010 08:57

Nog för att min mamma inte riktigt har alla hemma. Men att ha ljusparty klockan 9,30 när jag är LEDIG är inte riktigt okej >< Men aja, nu är jag uppe så nu spelar det ju ingen roll. Finns säkert nått kul man kan hitta ^^,

Det jag längtar mest efter är frukosten, är vrålhungrig nu..

Sen i eftermiddag blir det garaget =) och greja lite inför vintern, vilket behövs ;)


Så nu får man väl kanske hjälpa mamma lite med frukosten ;)
Tja så länge ;)

Ovido - Quiz & Flashcards