Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 19 december 2010

Av Alexandra Ekdal - 19 december 2010 18:11

Har varit ledig hela helgen :) Och mysig har den varit =)

Igår så va jag och min älskling på Jul På Liseberg, jättemysigt va det. Så åt vi på järnvägsrestaurangen, det va helt okej :)  Sen köpte jag fudge, så sjukt gott =) Sen åkte vi hem till familjen i varberg och myste lite, Sen åkte vi ner till hemmakväll och hyrde film och köpte godis..


Idag så åkte jag, Carro, Kevin, Ludde och Wilma ner till Busfabriken i Halmstad. Men innan jag ens kom så långt, kom inte ens av parkeringen p.g.a att vi har så  mkt snö, så bara slirade det, så vi försökte dra loss min bil med bobbys men det gick fan inte det heller. Till slut så skottade min älskling ut min bil. Han är världens bästaste kille. Älskar dig mest hjärtat   Sen kom jag iaf loss. Och kom iväg. Sen bar det av till busfabriken. Det va riktigt skoj =) Carro fastnade i en tunnel ;) såg sjukt kul ut, hahahaha. Sen åt vi på mcdonalds och sen åkte jag hem och lämnade dom små och sen åkte jag hem till Älvsered. Skulle egentligen åkt till Fia, som fyller 25 idag, Grattis    Men det började bli sent så jag ska åka dit en annan dag :)


Men nu ska jag kolla på LA Ink ;)
Puss och kram på er <3

Ovido - Quiz & Flashcards