Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 9 december 2010

Av Alexandra Ekdal - 9 december 2010 16:34

Att man kan vara så glad och sen bli så jävla sur det är INTE okej!

Jag har ju fått för mig att jag ska ha en Iphone 4. Så gick jag ner till TRE på gekås efter jobbet och pratade med dom och fråga om dom kunde förlänga mitt abonomang och jag får en Iphone och bla bla bla. Men det gick inte och göra så och sen fick jag reda på att den enda dom hade va 32 GB och den vill jag inte ha, för där är det en förstagångsavg. på 499 eller nått sånt. Och ska jag då betala abonomanget, förstagångsavg. och datorn på en räkning blir det 1400 och det tänker jag INTE betala. Över min döda kropp. Så då sa han till mig att jag skulle ta mig till en tre butik och den närmsta är Kungsbacka eller Halmstad och dit kommer jag inte så lätt. Och så kom jag på det The Phone House. Så nu har jag kollat på deras hemsida och dom har inte den i lager :( Så vet inte riktigt hur jag ska göra nu. Funderar på att dra med någon till Kungsmässan på söndag när man lever igen, om man lever. Och se om dom har den där annars blir jag ledsen, vill inte vänta i 4-6 veckor :( Så vi får väl se hur det blir.


Ne nu ska jag sätta lite fart och byta gardiner och ta fram tomtarna :)

Ovido - Quiz & Flashcards