Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 25 februari 2013

Av Alexandra Ekdal - 25 februari 2013 21:34

Åh alltså jag e helt jävla slut :( först 8 timmar jobb, sen handla i typ 1,5 timme. Sen så åt vi på "pizzerian" jämte burger king och jag beställde en kycklingrulle, det jag inte visste var att det va strimlad torr kyckling i taco bröd och typ rhode island dressing = blä och nu är det fan nästan på väg upp. Kommer ALDRIG mer äta där. Plus att bobby fick sin mat före mig och han äta upp innan jag ens fick min mat, när det borde varit tvärtom. Till och med burge king eller kina mat hade varit godare!

Fick handlat lite nya brads till min scrapbooking "samling" ;) det är ju lite tröstande iallafall. Alla är inte nya, men det översta iaf ;)

Nu ska jag snart krypa ner i sängen och hoppas på en god natts sömn!
Puss & god natt <3

Av Alexandra Ekdal - 25 februari 2013 07:11

Måndagmorgon och en natt som känns som utan sömn. Helt sjukt. Det känns liksom som att man har sovit men inte den där djupa sömnen så man typ tittar upp för minsta lilla :( hatar det, kommer ju vara som en zombie på jobbet idag:( hoppas på bättre sömn i natt. Sen kan det ju vara med att man inte jobbat på ett tag, men det sjuka är att jag har liksom inte haft problem att sova inför helgerna jag har jobbat ><
Aja. Nu måste jag göra mig klar.
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards