Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 15 februari 2013

Av Alexandra Ekdal - 15 februari 2013 21:12

Haha skulle ju tagit kort på pannacottan, dock så åt vi den som den va ;) Så ni får ingen bild, men det va gott. Dock blev den vita något grynigt :( men det gick att äta ;)
Nu ska jag mysa i soffan med älsklingen, hans föräldrar är här.
Imorgon är det jobb som gäller.
Puss

Av Alexandra Ekdal - 15 februari 2013 14:50

Tar en bättre bild sen ;)

Av Alexandra Ekdal - 15 februari 2013 13:38

Hmm orken jag hade hoppats på att jag skulle haft idag, den finns inte. Vaknadekl 8.44 och kundd knappt andas. Sjukt jobbigt. När jag väl fick i mig lite alvedon och till slut nässpray så började kroppen vakna till liv. Så hittills idag har jag tvättat 2 maskiner tvätt, diskat, gjort första satsen med pannacotta, ätit frukost, satt in massa papper i pärmar & plockat i ordning. Så nu blir det till att rensa lite bland mina scrapbooking grejer, vika/hänga tvätt, fixa pannacotta del 2.
Så nu ska jag se om jag orkar ta mig ur sängen en andra gång ;)
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards