Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 18 februari 2013

Av Alexandra Ekdal - 18 februari 2013 21:55

Asså jag måste ju bara säga att denna dagen har varit värdelös, eller ja, jo det har den. Vaknade klockan 9 typ gick upp och duscha och gick ner och köpte frukost. Sen satt jag vid datorn och fixa med en fotobok man fick från fritidsresor (betalar endast frakt) så *pa det sönder = datan hängde sig och sen startade om sig. Trött på den. Medans den laddades upp så fick jag slängt i mig lunch och sen beställt den. Efter det slängde jag mig i bilen och åkte till jobbet. Träffa Matilda som man inte sett på 2 månader :) satte mig i kassan men fick gå till galgsorteringen efter ca 30 minuter. Fick gå tillbaka vid 4. Men de va nog det absolut segaste timmarna någonsin! Kännde mig ganska så överflödig må jag säga! Sista timmen kanske jag hade 5 kunder , det kan va att ta i oxå! Men seriöst ingenting att göra!

Men nu ligger jag i sängen med en sovande älskling!
Imorgon ska här STORSTÄDAS! Hela lägenheten.
Så snart dags att sova!
Puss

6,3

Av Alexandra Ekdal - 18 februari 2013 17:25

God kväll.
Tänkte bara kika in här snabbt innan jag ska tillbaka till jobbet.
Såg innan att det är den 18 idag = att jag och min finaste har varit tillsammans i 6 år och 3 månader ^^,
Tiden går så jäkla fort!
Och just nu verkar livet äntligen gå i rätt riktning!

Men nu måste jag tillbaka till kassan !
Puss på er <3

Ovido - Quiz & Flashcards