Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Alexandra Ekdal - 15 januari 2013 22:31

God kväll på er :) nu är jag hemma från garaget, sjukt gött att "vara tillbaka" ;) kanske fel ordval men nu e man på hemmaplan och bilen visade sig vara bättre än ja (vi?) vågat hoppats på! Vilket känns som om en sten lossna från bröstet! Dock är det lite annat att göra på den men inga mega saker egentligen.
Så nu sitter jag i soffan och väntar på att mamma ska komma hem :)
Imorgon ska jag träffa bästa Carro och ta en fika ich shoppa lite :D åker ju till Egypten den 4 feb med älsklingen. Och kollade igenom mina "sommarkläder" och insåg att jag har typ inga. Mina piratbyxor är fulla med färg och olja av nån anledning, undra varför? ;) va alldeles för länge sen jag träffade carro! Får bli ändring på detta!
Ska snart sova för imorgon blir det upp tidigt. Ska lämna dom små i skolan!
Här e 2 bilder från ikväll.

Ovido - Quiz & Flashcards