Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 13 januari 2013

Av Alexandra Ekdal - 13 januari 2013 18:25

God kväll på er :) mår mycket bättre idag :) vaknade i natt av att jag nös, sen har jag sovit jäkligt oroligt i natt av nån anledning.
Sen vaknade jag vid 09.10 och tänkte att gud va gott, kan man ligga och dra sig en stund, råkade dock vända på mig och vaknade mellan 11-11.30, tror den va närmare 11.30 ;) sen gick jag och duschade och det va så gott!! La mig i soffan och sen orkade jag vika tvätt och diska. Och nu ikväll har jag lagat mat och nu ligger båda i soffan och bara slappar :)
Och imorgon gäller då hoppas jag B får ledigt för isf bokar jag resan imorgon :D längtar!!!!
En vecka bara jag och älsklingen och det kan INGEN förstöra!!

Nu ska jag glo vidare på Vad blir det för mat? ;)
Puss <3

Ovido - Quiz & Flashcards