Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 12 januari 2013

Av Alexandra Ekdal - 12 januari 2013 20:59

God lördag kväll på er.

Första inlägget för i år. Har tappat insperationen till att blogga faktiskt. Finns viktigare saker att göra :) Sitter knappt vid datorn längre, det enda jag har gjort på datorn det sista är att kolla resa och har hittat 1 resa som vi troligvis kommer boka imorgon eller på måndag. Bara hoppas att den finns kvar dock. Men det är bara 1 som har bokat sen igår kväll. Så det bör den finnas =)
Blir iallafall en resa till Egypten. Så det enda som är kvar är att B ska fixa nytt pass och troligtvis vaccinera sig. För han tog aldrig sista sprutan av twinrix, så antingen måste han ta alla eller så räcker det förhoppningsvis med sista. Det åter står och se =)

Igår fick jag även reda på att jag får semester vecka 28-30 :D Och jag hoppas verkligen att vi åker till Gotland, annars kommer jag bli riktigt jävla grinig!! Jag verkligen SAKNAR Gotland och har velat åka dit sen sist vi va där. Och sist vi va där va 2008.. Så jag hoppar VERKLIGEN att vi åker dit.

Annars får vi väl hitta på nått annat en vecka. Jag tänker då fan inte sitta hemma i 3 veckor. Och det ska ingen få sätta stopp för !


Annars kommer nog allt som va på min lista slå in i år :D Så jag tror 2013 kan bli det bästa året på länge :D


Plus att jag håller på att bli förkyld med vilket INTE är okej. Jag orkar verkligen inte. Hoppas att det bara är en en dagars förkyldning.
Helt slut har legat i sängen / på soffan hela dagen. Vaknade 11 och har legat på soffan fram till 16 tiden började på maten, sen la mig i sängen. Tills maten va klar. Sån bra mat som sköter sig själv i ugnen . Mår verkligen piss.

Tycker synd om B som ska behöva stå ut med en utsikt som mig,  för den e fan inte vacker. Det är i sånna här stunder jag vill ha badkar. Det kommer från en som hatar badkar. Ska ta en lång dusch i morgon och hoppas på att man mår bättre..


Nu sitter vi och kollar på Total Recall, hänger inte riktigt med men orkar faktiskt inte göra det heller.


Ha en bra helg alla =) Hörs när vi hörs.

Puss

 

Ovido - Quiz & Flashcards