Alexandra Ekdal

Direktlänk till inlägg 22 juni 2013

Midsommarafton

Av Alexandra Ekdal - 22 juni 2013 12:26

Igår va det midsommarafton :) en trevlig sådan..

Började dagen på jobbet.. Och måste ju säga att effektivare har man ju varit ;) närnjag va på jobbet hade jag verkligen inga midsommarkänslor för fem öre.. Efter jobbet så va det till att åka hem snabbt, byta om, fräscha upp sig och packa. Sen bar det av till Fia och Junior. Där blev det grillat med färskpotais å goa tillbehör och god dricka :) sen lekte vi 2 lekar, dom andra hade lekt mer innan vi kom. Första leken va att man skulle gå över en pinne så nära 1 minut som möjlig! Jag stor loosa ;) tappade koncentrationen och gick över på 35 sek, snacka om nada tids perspektiv xD andra va smaktest. Å jag får timjan, men innan jag han reagera på timjan så säger jag peppar, bara för konsistensen(?), så jävla vidrigt.. Hade jag bara väntat typ några sekunder så hade jag nog kunnat lista ut det. Men fy! När vi gick å la oss hade jag fortfarande timjan i munnen. Det va inte gott!
Men en trevlig kväll :)

Idag väntar nästa midsommarfirande :) dock nyktert, men det kommer bli kul ändå ;) så snart blir det duschen och göra sig i ordning.. Åker vid ca 16.30 :)

Imorgon e det jobb som gäller. Och nu e det bara 2 veckor kvar till Semester! Fy fan va gott! Och nu kan vädergudarna ge mig sooooool i 3 veckor :))

Puss

Ska busa massor med denna plutten idag :) <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Ekdal - 14 mars 2015 16:59

Haha va  hemskt det lät, men det är faktiskt så att jag har bestämt mig för att flytta min blogg nu. Den kommer hamna på Nouw.com istället. Just för att denna bloggportalen står stilla i utvecklingen och man får inte respons från ägarna. Så ja. Dags ...

Av Alexandra Ekdal - 13 mars 2015 20:21


Nu har jag läst ut andra delen av trilogin Åttio Dagar. Det står på omslaget att "Du som gillade Femtio Nyanser kommer att älska.." Fast det borde stå tvärt om ;) För dessa är bra men femtio nyanser är BÄST! För denna serien är råare och har ett hård...

Av Alexandra Ekdal - 13 mars 2015 17:38

En fredag när man fått gjort mycket är en bra fredag :) Jag har ju typ ALDRIG varit ledig en fredag så det är lite extra skönt faktiskt ;) Så idag har jag varit i Kinna å hämtat passet, handlat i Skene, storstädat hela lägenheten. Spisen har kommit ...

Av Alexandra Ekdal - 13 mars 2015 10:14


God morgon på er :) Idag blir det en snabb sväng till Kinna för att hämta pass och handla . Funderar på vad man ska laga för god mat idag när våran nya spis kommer! Fattar ni hur lycklig jag är just nu! Väntat 5(!!!!) veckor på en ny spis och nu komm...

Av Alexandra Ekdal - 12 mars 2015 19:20


Hej på er :) ligger i soffan å kollar på SOS sommar. Dagen började med spa med tjejerna , vi va på strandbaden och det va bra :) Det va olika stationer man gjorde och det va mysigt men det mysigaste va ju helt klart relax rummet med eldstaden :) där ...

Ovido - Quiz & Flashcards