Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 1 juni 2013

Av Alexandra Ekdal - 1 juni 2013 14:30

Tagga till å göra sig i ordning kanske? Sitter fortfarande i soffan i pyjamas å kollar på Masterchef ;) en stund till.. Tar förhoppningsvis inte så lång tid att göra sig klar. Håret blir väl svårast.. Börjar känna mig lite taggad iallafall ;)
Musik å en fixa-sig-cider så e vi nog på rätt spår ;)
Just nu |
V

Av Alexandra Ekdal - 1 juni 2013 11:11

Sitter ute i solen å solar :) kanske hinner få liiiite färg till ikväll.. Dock e det väldigt varmt å svettigt å det värsta är att jag inte kan tvätta håret sen för då blir det inte som jag vill! Känner mig så jävla snygg med massa småflätor i hela håret xD B tyckte jag såg ut som ett träsktroll! Tackar för komplimangen, eller? Snart blir det frunch (frukostlunch) :)

Jag som hade tänkt sova länge idag vaknade 8.20 xO låg dock kvar i sängen till typ 10.40 ;) sen orkade jag dels inte ligga kvar för det va varmt och sen tröttnade jag på att grannarna ska harva gräsmattan ... Seriöst hon har typ hållt på i typ 2-3 timmar! Så jäva tröttsamt. Å gräset har varit så jävla högt att gräsklipparen knappt orkat klippa det ! Man kan fan int klippa det 1 gång varannan månad! Nu e hon förhoppningsvis färdig.. Det va hon inte nä just det..

Jaja sitta ute en stund till om solen tillåter ;) börjar dyka upp rätt mycket moln ..

Ovido - Quiz & Flashcards