Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 8 juni 2013

Av Alexandra Ekdal - 8 juni 2013 22:45

God kväll alla glada och sura människor.. Just nu ligger jag i sängen och är dö trött och ska snart sova.. Idag har jag tävlat i Skene och det gick väl sådär..

I första bröt jag då det hände nått med vad vi tror va styrväxlen att den fick en smäll å blev sjukt tungstyrd så det gick inte å köra. I andra så blev jag 4 då jag total missade starten. Vet verkligen inte va jag gjorde.. I 3 blev jag fast kilad mellan två bilar så det slängde så jävligt i ratten så jag ärligt talat släppt ratten å bromsade. Sen kom Carro från ingenstans så jag fick ju pött lite på henne med.. Och 6 poäng räckt tyvärr inte.. Men man kan inte vara i final alla tävlingar. Det va jag förra året om jag inte minns fel..

Så man kan säga att denna tävlingen med förde en del rikt / svets / motorjobb, ett stukat pekfinger (tror jag lyckades slå i det i 3:e) ett blåmärke och en sjukt snygg solbränna.. Haha :)

Nu ikväll har jag fixat älsklingens födelsedagspresent. Han fyller i morgon. Och idag fyller Sara 23 , Grattis !

Nu ska jag kolla på Disneys Askungen ^^,
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards