Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 6 juni 2013

Av Alexandra Ekdal - 6 juni 2013 14:01

Kan ju börja fundera på om de 20 eller 200 grader ute?! Skönt e det iaf! Just denna minut ligger jag just nu i sängen.. Ska ta min jävla tröga bok å gå ut å läsa..

Bild från igår som hade varit väldigt gott idag!

Av Alexandra Ekdal - 6 juni 2013 11:36

Igår innan jag åkt hem så va jag först på stan med mamma och sen åkte vi till blomster landet. Köpt lite rosor som jag sen satt ihop i 2 bukterer och satte på farfars och mormors gravar. Det är nog 7-8 år sedan jag va på farfars grav. Men nu fick jag tummen ur och åkt dit. Det blev jättefint ^^.

Av Alexandra Ekdal - 6 juni 2013 07:55

Va fan jag gör vaken nu vet jag helt ärligt inte egentligen.. Vi är på väg till nån ny öppnad butik i Skene, bäst för den att det finns nått kul ;)

Hörs sen! Puss
Favorit serien just nu:

Ovido - Quiz & Flashcards