Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 13 januari 2014

Av Alexandra Ekdal - 13 januari 2014 18:29

Harregud, jag insåg precis att hela min receptbok, eller pärm rättare sagt, består nästan bara av kyckling, alla huvudrätter då så klart.. Nu snackar vi typ 80% är kyckling recept.
Galet så i helgen ska jag pröva ett recept jag inte gjort innan.
Det blir enchiladas med kycklingfyllning :) tror det kan bli grymt gott :) lägger in receptet när jag har prövat det ^^,

Nu ska jag snart börja på maten :) idag blir det spagetti och köttfärsås .. Ska försöka komma på nått gott å göra imorgon när jag har dom små skitungarna :)

Nu ska jag inta köket :) puss <3

Av Alexandra Ekdal - 13 januari 2014 15:55

Nu har jag suttit och kollat igenom massa sevärdheter och saker man inte ska missa i Miami och Key West :) Mycket blir det, tur att vi ska planera på onsdag :) Känns bra på nått sätt för just nu är det kaos i min hjärna och det är så mycket som ska hinnas med på så lite tid. Så det ska äntligen bli skönt och få lite rätsida på allting :)
Så har ni några tips på vad man ska göra i #Newyork #Miami och #Keywest så skriv för guds skull det :D Vill ju inte missa nått :D

Åh jag vill åka nu ! Ska bli galet roligt :D Så tipsa på :)

Nu ska jag kolla på MasterChef Australien :)
Puss på er =)

 

Av Alexandra Ekdal - 13 januari 2014 11:52

Satan va kallt det är ute! Va nere å skulle köpa sallad till bobby men dom hade inte den salladen han ville ha.. Osis ;)
Så jag köpte lite med lite frukost :)

Färska frallor med dansk salami, ost och gurka. Yoghurt med färska jordgubbar och ett glas mjölk :) perfekta frukosten. Idag ska granen ut! Fick jag order om igår ;) sen kanske vi ska åka å simma. Hoppas jag ;) om inte han vill till garaget.. Det ger sig :)
Hörs sen :) puss

Ovido - Quiz & Flashcards