Alexandra Ekdal

Direktlänk till inlägg 13 januari 2014

Mucho to do

Av Alexandra Ekdal - 13 januari 2014 15:55

Nu har jag suttit och kollat igenom massa sevärdheter och saker man inte ska missa i Miami och Key West :) Mycket blir det, tur att vi ska planera på onsdag :) Känns bra på nått sätt för just nu är det kaos i min hjärna och det är så mycket som ska hinnas med på så lite tid. Så det ska äntligen bli skönt och få lite rätsida på allting :)
Så har ni några tips på vad man ska göra i #Newyork #Miami och #Keywest så skriv för guds skull det :D Vill ju inte missa nått :D

Åh jag vill åka nu ! Ska bli galet roligt :D Så tipsa på :)

Nu ska jag kolla på MasterChef Australien :)
Puss på er =)

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Ekdal - 14 mars 2015 16:59

Haha va  hemskt det lät, men det är faktiskt så att jag har bestämt mig för att flytta min blogg nu. Den kommer hamna på Nouw.com istället. Just för att denna bloggportalen står stilla i utvecklingen och man får inte respons från ägarna. Så ja. Dags ...

Av Alexandra Ekdal - 13 mars 2015 20:21


Nu har jag läst ut andra delen av trilogin Åttio Dagar. Det står på omslaget att "Du som gillade Femtio Nyanser kommer att älska.." Fast det borde stå tvärt om ;) För dessa är bra men femtio nyanser är BÄST! För denna serien är råare och har ett hård...

Av Alexandra Ekdal - 13 mars 2015 17:38

En fredag när man fått gjort mycket är en bra fredag :) Jag har ju typ ALDRIG varit ledig en fredag så det är lite extra skönt faktiskt ;) Så idag har jag varit i Kinna å hämtat passet, handlat i Skene, storstädat hela lägenheten. Spisen har kommit ...

Av Alexandra Ekdal - 13 mars 2015 10:14


God morgon på er :) Idag blir det en snabb sväng till Kinna för att hämta pass och handla . Funderar på vad man ska laga för god mat idag när våran nya spis kommer! Fattar ni hur lycklig jag är just nu! Väntat 5(!!!!) veckor på en ny spis och nu komm...

Av Alexandra Ekdal - 12 mars 2015 19:20


Hej på er :) ligger i soffan å kollar på SOS sommar. Dagen började med spa med tjejerna , vi va på strandbaden och det va bra :) Det va olika stationer man gjorde och det va mysigt men det mysigaste va ju helt klart relax rummet med eldstaden :) där ...

Skapa flashcards