Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 23 januari 2014

Av Alexandra Ekdal - 23 januari 2014 22:22

Nu har jag shoppat lite kläder! Tycker jag att jag e värd :) shoppar väl kläder över internet typ 1-2 ggr per år så de e inte så farligt.. Och köper inte så mycket kläder i vanliga fall heller om jag inte hittar nått jag bara MÅSTE ha ;) så det blev ett par capribyxor, ett par svarta haremsbyxor och en snygg topp..

Jag vet att paljetter skaver som satan men kunde inte låta bli ;) snyggt om man ska gå på nån finare middag i Miami ;) om den nu passar!!

Fick vart på gekås en snabbis med Ellen oxå, blev lite tråkiga bra å ha grejer och Tina Nordströms kokbok! Så nu behöver jag inte gå å sukta efter den mer ;)
Måste börja använda mina böcker med bara ;)

Nu ska jag sova. Ska ju faktisk jobba imorgon. Synd bara att jag trodde att jag skulle börja 7 men börjar 11. Vilket e tur för då kanske jag kan få en god natts sömn! Så puss och god natt :) hörs imorgon ^^,

Just det, denna orkidén köpte jag igår eller i tisdags ;)

Av Alexandra Ekdal - 23 januari 2014 11:23

Hallo. Sitter i köket med mamma och håller på att bli helt psykisk sjuk i huvudet med allt tjöt om psykoanalys hit och dit. Gaaah!

Jaja. Va gör ni idag? Jag ska till ullared om en stund och träffa Ellen :) ska bli trevligt , sen hem till mjöbäck och fixa lite . för i helgen ska jag jobba. Ska faktiskt bli kul å jobba å slippa ligga hemma ;) men jobbar ju bara 2 veckor sen ledig 5 ;)

Nu ska jag banka in information i tant hjärna! Wish me luck !

Hörs sen :) puss

Ovido - Quiz & Flashcards