Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 21 januari 2014

Av Alexandra Ekdal - 21 januari 2014 23:24

Nu e det dags att sova. Imorgon ska jag å mamma handla å man vet ju hur mycket det tar på krafterna, så nu får man sova så man orkar det och sen ska man till garaget å greja så ja typ full rulle ;) men det ska nästan bli kul å åka till garaget, har 2 motorer att hjälpa till å bygga och 2 karosser som ska fixas lite :) så nån helg får sambon följa med å svetsa, och pappa om du läser detta så nån helg får du boka upp dig för vi behöver hjälp å tippa bilen ;)

Nu ska jag spela wordfued med mamma å utklassa henne ;)
Puss och god natt <3

Av Alexandra Ekdal - 21 januari 2014 20:55

Herr klantig tittade in på ett snabb besök.. Kevin välter ut cola på vardagsrumsbord och mammas ryamatta. Sen slut jag huvudet i ipaden som låg på soffkanten..
Fattas det väl bara att man halkar och sätter sig på röven när man går ut med hunden oxå..

Suck!

Av Alexandra Ekdal - 21 januari 2014 20:12

Nu sitter vi i soffan mätta och belåtna! Det blev fiskgratäng ;) smidigt och det gick hem hos ungarna med .. Wilma tyckte vi skulle äta fiskpinnar och bea-sås å potatismos, kinamat eller mcdonalds och dom 2 sista va inte ens ett alternativ på världskartan. Å fiskpinnar å beasås?? Seriöst va e det för jäkla kombination? Nä just det ett hittepå från en 7 åring!

Nu blir det soffhäng tills det är dags att gå ut med vovvis.. Tur att varken jag eller Stina tycker om kylan så hon gör sina behov snabbt å lätt!

Nu ska jag kolla på Hart of Dixie :) puss

Av Alexandra Ekdal - 21 januari 2014 11:04

Hej på er :) hur mår ni idag? Jag e lite små trött men jag över lever.. Vaknade av att min morbror messade vid halv 10. Hade ändå ställt klockan på 9.45 för att inte missa Private practice , va så sjukt spännande igår så kände att jag inte kunde missa de..

Idag händer inte så mycket faktiskt. Ska strax göra frukost sen packa å göra mig iordning och vänta på posten ;) efter det ska jag ner till varberg å passa dom små skrutt ungarna.. Funderar på va vi ska äta idag.. Hmm. Återstår å se :)

Nu ska jag göra frukost :) puss

Ovido - Quiz & Flashcards